Konya Postası Gazetesi

10 OYUNCU GELDİ

07.10.2020 12:13
KONYASPOR 2020-2021 SEZONUNDA 10 FUTBOLCU İLE ANLAŞMA SAĞLARKEN 9 FUTBOLCU İLE DE YOLLARINI AYIRDI

Konyaspor, transfer tescil döneminde kadrosuna 10 futbolcu kattı. Süper Lig'de başarılı bir dönem geçirmek isteyen yeşil-beyazlılar, ilk Transfer ve Tescil döneminde 4 yabancı 6 yerli futbolcu olmak üzere 10 futbolcu kadrosuna kattı. Anadolu Kartalı, yerli futbolcu olarak Musa Çağıran, Adil Demirbağ, Oğuz Kağan Güçtekin, Erten Ersu, Ahmet Çalık ve Eray Birniçan ile anlaşırken yabancı futbolcu olarak İbrahim Sehic, Samuel Eduok, Sokol Cikallishi ve Artem Kravets ile sözleşme imzaladı. Sezon başı itibariyle sözleşmesi biten stoper Uğur Demirok ile yeniden anlaşan Konyaspor, kadrosunda bulunan Thur...