Konya Postası Gazetesi

100 milyon dolar üreticiye kaldı

17.09.2021 12:25
Doğu Karadeniz'deki çay toplamaya koronavirüs nedeniyle yabancı işçiler dahil olamayınca üretici aileler, hasatlarını kendileri yaptı. Böylece her yıl yurt dışına giden yaklaşık 100 milyon dolar bölgede kalmış oldu