Konya Postası Gazetesi

19 FUTBOLCU OYNADI

08.10.2020 11:51
KONYASPOR’UN TEKNİK DİREKTÖRÜ İSMAİL KARTAL, SÜPER LİG’DE OYNADIĞI İLK ÜÇ MAÇTA 19 FUTBOLCUYA FORMA ŞANSI VERDİ

İsmail Kartal yönetiminde oynadığı maçlarda 2 beraberlik ve 1 galibiyetle 5 puan toplayan Kartal, 11. Sırada yer aldı. Bu maçlarda kadro istikrarını çok bozmayan Anadolu Kartalı’nda Sehic,  Skubic, Uğur, Guilherme, Amir, Jevtovic, Shengelia ve Ömer Ali oynanan ilk üç maçta da forma giydi. Milosevic ve Cikalleshi  Beşiktaş ve Denizli maçlarında ilk 11’deforma giyerken,  Miya ve Anicic de Gençlerbirliği maçlarında ilk 11’de başladı.  Öte yandan Konyaspor’da Musa Çağıran üç Maçta sonradan oyuna girerken Adil Demirbağ da Gençlerbirliği ve Beşiktaş maçlarında sonradan oyuna dahil oldu. Kartal’da Thuram, Eduok ve Oğuz ise sadece bir maçta sonradan oyuna giren futbolcular oldula...