Konya Postası Gazetesi

2 FUTBOLCU SINIRDA

29.11.2020 12:47
Konyaspor’da 2 futbolcu sarı kart sınırında yer alıyor. Marko Jevtovic ile Alper Uludağ, sarı kart görmeleri halinde 11. haftada MEDAŞ Stadyumu'nda oynanacak Erzurumspor karşılaşmasında görev alamayacak

Konyaspor’da 2 futbolcu sarı kart sınırında yer alıyor. Marko Jevtovic ile Alper Uludağ, sarı kart görmeleri halinde 11. haftada MEDAŞ Stadyumu'nda oynanacak Erzurumspor karşılaşmasında görev alamayacak. Yeşil-beyazlılarda korona virüs testleri pozitif çıktığı için takımdan ayrı olan ve izolasyon süreçleri devam eden İbrahim Sehic ve Levan Shenglia Alanya deplasmanında forma giyemeyecek. Sakatlığının ardından özel çalışmalara başlaya...