2 FUTBOLCU SINIRDA
Konyaspor’da 2 futbolcu sarı kart sınırında yer alıyor. Marko Jevtovic ile Alper Uludağ, sarı kart görmeleri halinde 11. haftada MEDAŞ Stadyumu'nda oynanacak Erzurumspor karşılaşmasında görev alamayacak
Konyaspor’da 2 futbolcu sarı kart sınırında yer alıyor. Marko Jevtovic ile Alper Uludağ, sarı kart görmeleri halinde 11. haftada MEDAŞ Stadyumu'nda oynanacak Erzurumspor karşılaşmasında görev alamayacak. Yeşil-beyazlılarda korona virüs testleri pozitif çıktığı için takımdan ayrı olan ve izolasyon süreçleri devam eden İbrahim Sehic ve Levan Shenglia Alanya deplasmanında forma giyemeyecek. Sakatlığının ardından özel çalışmalara başlaya...