Konya Postası Gazetesi

​​​​​​​2021’in ilk galibiyeti

07.01.2021 12:03
Süper Lig’in 17. Haftasında Galatasaray’ı 4-3’lük skorla mağlup eden Konyaspor, 2021 yılının ilk galibiyetini aldı

Daci (2), Uğur ve Kravets’in golleriyle sahadan üç puanla ayrılan Kartal, ayrıca yeni yılın ilk iç saha maçında da sahadan galip ayrılan taraf oldu. Yeşil-beyazlı ekip, geçtiğimiz hafta Hatayspo...