2021’in ilk galibiyeti
Süper Lig’in 17. Haftasında Galatasaray’ı 4-3’lük skorla mağlup eden Konyaspor, 2021 yılının ilk galibiyetini aldı
Daci (2), Uğur ve Kravets’in golleriyle sahadan üç puanla ayrılan Kartal, ayrıca yeni yılın ilk iç saha maçında da sahadan galip ayrılan taraf oldu. Yeşil-beyazlı ekip, geçtiğimiz hafta Hatayspo...