8 YILLIK ÜZÜNTÜ
2922 GÜN SONRA GOL ATAMADI
Süper Lig'in 4. haftasında Denizlispor ile golsüz berabere kalan Konyaspor 8 yıl aradan sonra ikince kez deplasmanda üst üstte oynadığı iki maçta gol atamadı. Anadolu Kartalı en son 2013-2014 sezonunda Lig’in ilk üç deplasman maçında gol atamamıştı. Ondan sonra oynadığı sezonlarda tüm dış saha maçlarının ilk üç maçında en az bir gol atan Konyaspor, 2013-2014 sezonunu 42 puanla 11. Sırada tamamlamıştı. Öte yandan Konyaspor 19 golle o sezon deplasmanda en çok gol atan 8. Takım olmuştu.
GALİBİYET ÖZLEMİ 3 MAÇA ÇIKTI
Konyaspor Süper Lig’in 4’üncü haftasında Denizlispor’a konuk oldu. Bir çok gol pozisyonuna giren ve bunları değerlendirmeyen yeşil-beyazlı ekip ikinci kez golsüz berabere kaldı ve aldığı bir puanla 11. Sıraya yükseldi. Bu sezon ikinci deplasman maçına çıkan yeşil-beyazlılar, deplasmanda gol atamayan 6 takımdan biri oldu. Gençlerbirliği beraberliği ile Lig’e başlayan Kartal, ardından Beşiktaş’ı sahasında 4-1 mağlup etmişti. Son olarak Denizlispor karşısında 11 şut 5’i isabetli, 5 net gol pozisyonu ve 36 tehlikeli atak yapmasına rağmen ...