A Milli Kadın Voleybol Takımı çeyrek finalde veda etti 04.08.2021 09:47 A Milli Kadın Voleybol Takımı, 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları'nda çeyrek finalde Güney Kore'ye 3-2 yenilerek elendi