Konya Postası Gazetesi

Akçay, açık sınıf uygulayan öğrencilerle bir araya geldi

22.09.2020 17:59
Konya'nın Derebucak ilçesinde, Milli Eğitim Müdürü Bilal Akçay, açık sınıf uygulayan öğrencilerle okul bahçesinde bir araya geldi

Akçay, Derebucak'ta yeni eğitim öğretim yılının başlamasının ardından ilçedeki okullarda ilk kez ders başı yapan, okul öncesi eğitim gören ve ilkokul birinci sınıf öğrencilerini ziyaret etti.

İl Milli Eğitim Müdürlüğünce insan mektebi projesi kapsamında Derebucak'ta da uygulanan açık sınıf uygulamasına katılan öğrencilerle buluşan ve bahçede sohbet eden Akçay, Milli Eğitim Bakanlığının birleştirilmiş sınıflar için hazırlamış olduğu setlerden verdi.

Akçay, öğrenciler, velil...