Aksaray’da bir köy karantinaya alındı
Aksaray’da bir köy korona virüs tedbirleri kapsamında 14 gün süreyle karantina altına alındı. Aksaray’ın Ortaköy ilçesine bağlı Kümbet köyü korona virüs (COVID-19) tedbirleri kapsamında Aksaray Valiliği tarafından karantina altına alındı
Valilik tarafından yapılan açıklamada, “İlimiz Ortaköy ilçesi Kümbet köyümüz yeni tip korona virüs (COVID-19) tedbirleri kapsamında 14 gün süreyle karantina altına alınmış olup köye giriş ve çıkışlar yasaklanmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur” denildi. Karantina altına alınması kararının ardından jandarma e...