Konya Postası Gazetesi

Akşehirspor kupaya veda etti

29.08.2019 13:27
Bölgesel Amatör Lig'deki temsilcimiz Akşehirspor, kupada Somaspor'a penaltılarla mağlup oldu

Akşehirspor, Ziraat Türkiye Kupası birinci tur maçında deplasmanda Manisa ekibi Somaspor'a normal süresi 1-1 biten maçta penaltılarla 4-3 mağlup olarak kupaya veda etti. Somaspor ise ikinci tura yükselen taraf oldu. Öte yandan kırmızı-beyazlı ekibin golünü 46. Dakikada Yekta Berk Kah...