Allahyar Sayyadmaneshin Fenerbahçe mutluluğu
İSTANBUL (AA) Sarılacivertli takımla 5 yıllık sözleşme imzalayan 18 yaşındaki santrfor, FB TVye yaptığı açıklamada, Fenerbahçe forması giymek için sabırsızlandığını belirtti.
Fenerbahçeye transfer olduğu için duyduğu mutluluğu ve heyecanı dile getiren Sayyadmanesh, Böyle büyük bir camiaya ve büyük taraftarı olan bir kulübe geldiğim için çok mutluyum. Umarım kariyerimde yakaladığım ivmeyi Fenerbahçede daha da hızlandırırım ve bu camiaya, taraftara layık olmayı başarırım. Elimden gelen her şeyin en fazlasını yapacağım. Terimin ve kanımın son damlasına kadar bu kulübün kazanması için her şeyi yapacağımdan kimsenin şüphesi olmasın. ifadelerini kullandı.
Transfer süreciyle ilgili de bilgi veren İranlı futbolcu, şunları kaydetti:
Fenerbahçenin ilgisini ilk duyduğum andan itibaren zaten büyük bir kulüp olduğunu biliyordum ama daha çok araştırmaya başladım. Hocasıyla, taraftarlarla ve kulüple ilgili videoları izledim. Bu da benim heyecanımı katbekat artırdı. O andan itibaren zaten heyecanımı hissediyordum. Olaylar biraz hızlı gelişti. Kulübün ilgisi olduğunu zaten biliyordum. 18...