Konya Postası Gazetesi

Başarılı öğretmenlere belge verildi

25.06.2019 00:37

YOZGAT (AA) Sorgun ilçesinde 20182019 eğitim öğretim yılında yaptıkları çalışmalarda başarı gösteren öğretmenler Kaymakam Mustafa Altınpınar tarafından "başarı belgesi" ile ödüllendirildi.

Sorgun Öğretmenevi'nde yapılan törende konuşan Altınpınar, ilçede eğitim öğretim seviyesinin yükselmesinde büyük emeği olan öğretmenleri tebrik etti.

Öğretmenlerin işlerini meslek aşkı, şevki ve heyecanıyla yaptıklarında başarının mutlaka geleceğini ifade eden Altınpınar, "20182019 eğitim öğretim yılında sizlerin gayretlerinden son derece memnunuz. Bu memnuniyetimizi belgelendirmek için bugün burada toplandık. Sizleri bu başarılarınızdan dolayı kutluyorum." dedi.

Daha sonra öğretmenlere başarı belgesi verildi.

Törene, Sorgun Belediye Başkanı Erkut Ekinci, İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Ekinci, siyasi parti ilçe b...