Konya Postası Gazetesi

Beşiktaş Kulübü Başkanı Çebi koronavirüse yakalandı

14.05.2020 16:19
Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi'nin yeni tip koronavirüs testinin pozitif çıktığı açıklandı

Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi'nin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı açıklandı.

 

Siyah-beyazlı kulübün internet sitesinde Çebi'nin sağlık durumuyla ilgili yapılan açıklamada, "Başkanımız Ahmet Nur Çebi'nin 13 Mayıs Çarşamba günü BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen Kovid-19 testi pozitif sonuç vermiştir. Başkanımızın en kısa sürede sağlığına kavuşması i...