En çok süreyi Sehic aldı
LİG'DE İLK 4 HAFTADA GENÇLERBİRLİĞİ VE DENİZLİSPOR’LA BERABERE KALAN, BEŞİKTAŞ’I 4-1 MAĞLUP EDEN KARTAL, 10 YENİ TRANSFERE İMZA ATARKEN, BU OYUNCULARDAN EN FAZLA SÜREYİ KALECİ SEHİC ALDI
Yeşil-beyazlıların Erzurumspor’dan renklerine bağladığı Boşnak kaleci, 3 maçta 270 dakika forma giydi. Sehic’in ardından en fazla sahada kalan oyuncu Arnavut santrfor Cikalleshi oldu. Deneyimli golcü 3 maçta 198 dakika forma giydi. Yeni transferlerden Kravets 110, Musa Çağıran 45, Adil 32 ve Eduok 27 dakika şans buldu. Yeşil-beyazlı ekibe katılan futbolcular Oğuz Kağan, Ertan, Ahmet Çalık ve Eray Birniçan ise henüz süre alamadı. Öte yandan Konyaspor’un yeni transferlerinden ...