Fenerbahçe'de 3 futbolcunun daha Kovid-19 testi pozitif çıktı 24.03.2021 13:00 Fenerbahçe Kulübü, 3 futbolcusunun daha yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını duyurdu