Konya Postası Gazetesi

Fenerbahçe'de koronavirüs vakası

24.08.2020 14:05
Fenerbahçe'de bir futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı açıklandı

Fenerbahçe, bir futbolcusunun koronavirüs testinin pozitif sonuçlandığını açıkladı. 

Sarı lacivertli kulüpten yapılan açıklamada," Profesyonel Futbol Takımı oyuncularımızdan bir kişinin detaylı Covid tarama ve testleri neticesinde pozitif olduğu tespit edilmiştir. Oyuncumuz ev izolasyonuna alınmış ve tedavisine başlanmıştır. Konu hakkı...