Konya Postası Gazetesi

G-20 ülkelerinden birisi olduk

13.04.2021 13:21
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Varank, sanayi üretiminin şubatta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 8,8, bir önceki aya göre yüzde 0,1 arttığını belirterek, "Yıllık sanayi üretimini en çok artıran G-20 ülkelerinden birisi olduk." ifadesini kullandı