Konya Postası Gazetesi

GENEL MÜDÜR GÖREVİ BIRAKTI

07.10.2020 11:17
Yaklaşık 5 yıldan bu yana Konyaspor’da görev alan, son 3 sezonda da Genel Müdür olarak hizmetlerine devam eden Bahri Bıçakçı kendi isteğiyle görevinden ayrıldı

Konyaspor tarafından onuruna düzenlenen veda töreninde Genel Sekreteri Güven Öten, Bıçakçı’ya hizmetleri için bir plaket ve üzerinde isminin yazılı olduğu 42 numaralı formayı hediye etti. Konyaspor’dan yapılan açıklamada, “Görevde bulunduğu süre içinde iş disiplini, profesyonelliği ve çalışkanlığıyla kulübümüze büyük hizmetleri olan Bahri Bıçakçı kendisi için düzenlenen veda töreninin ardından kulübümüzden ayrıldı. Bıçakçı’ya emekleri ve hiz...