İlk kaynak 2022 baharında 22.11.2021 12:37 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, doğal gazın çıkarılması için 2022'nin baharında Karadeniz'in derinliklerine borular yerleştirilip, ilk kaynağın yapılacağını söyledi