İsmail hoca, oyundan memnun
Konyaspor Teknik Direktörü İsmail Kartal, kaybedilen iki puana rağmen, Denizlispor karşısında ortaya konan futboldan memnun
Takımın disiplinli bir oyun sergilediği ve taktik anlamında doğru işler yaptığını belirten tecrübeli çalıştırıcı, “İyi oynadınız, pozisyon vermediniz, pozisyonlar buldunuz. Sadece topu içeri sokamadık. Oralarda biraz daha becerikli olsak farklı bir skor ortaya çıkabilirdi. Ama mücadelenizden, her yolu denemenizde...