Konya Postası Gazetesi

Jandarma Şehitler Anıtı Çeşmesi törenle açıldı

20.06.2019 00:36

ANKARA (AA) Nallıhan ilçesinde yapımı tamamlanan "Jandarma Şehitler Anıtı Çeşmesi" törenle açıldı.

Kuruca Mahallesi'nde belediye ve gönüllülerin desteğiyle yapımı tamamlanan çeşmenin açışı dualarla gerçekleşti.

Şehit 13 askerin isminin de bulunduğu çeşmenin açılışına Nallıhan Kaymakamı Murat Kahraman, İl Jandarma Komutan Yardımcısı Albay Nuh Göktaş, Nallıhan Jandarma Komutanı Üsteğmen Ufuk Çampaşa...