Kadın milli güreşçiler şampiyon 06.09.2021 10:48 Kadın Milli Güreş Takımı, Romanya’nın başkenti Bükreş'te düzenlenen Ion Cornianu ve Ladislau Simon Turnuvası'nın şampiyonu oldu