Konya Postası Gazetesi

KOSGEB'in sayesinde yaklaşık 100 bin kişi istihdam edildi

29.05.2021 13:21
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığının (KOSGEB), 8 yılda işletmelere verdiği 832 milyon lira "Nitelikli Eleman Desteği" sayesinde 99 bin 173 yeni istihdam oluşturuldu