Meram'da Kovid-19 denetimi yapıldı
Konya'nın Meram ilçesinde, "Sağlık İçin Hepimiz İçin" sloganıyla yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını ile mücadele kapsamında denetim gerçekleştirildi
Meram Kaymakamı Resul Çelik, İçişleri Bakanlığının talimatı doğrultusunda ilçe merkezinde Kovid-19 denetimine katıldı. Toplu taşıma araçlarında vatandaşlarla görüşen Çelik, salgına karşı mücadele konusunda bilgilendirmede bulundu. Kovid-19 salgınının etkisiz hale getirilmesi için tedbirlere uyulması gerektiğine dikkati çeken Çelik, vatandaşlardan sosyal mesafe, maske ve hijyen kurallarına...