Konya Postası Gazetesi

Meram'da Kovid-19 denetimi yapıldı

21.10.2020 14:30
Konya'nın Meram ilçesinde, "Sağlık İçin Hepimiz İçin" sloganıyla yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını ile mücadele kapsamında denetim gerçekleştirildi

Meram Kaymakamı Resul Çelik, İçişleri Bakanlığının talimatı doğrultusunda ilçe merkezinde Kovid-19 denetimine katıldı. Toplu taşıma araçlarında vatandaşlarla görüşen Çelik, salgına karşı mücadele konusunda bilgilendirmede bulundu.  Kovid-19 salgınının etkisiz hale getirilmesi için tedbirlere uyulması gerektiğine dikkati çeken Çelik, vatandaşlardan sosyal mesafe, maske ve hijyen kurallarına...