Milli güreşçi Yasemin Adar bronz madalya mücadelesi hakkı elde etti
02.08.2021 12:26
2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları'nda güreşte kadınlar 76 kiloda mücadele eden milli sporcu Yasemin Adar, Tunuslu rakibini tuşla yenerek bronz madalya mücadelesi hakkı elde etti