Konya Postası Gazetesi

Nallıhanda Halk Eğitim Merkezi sergisi

19.06.2019 06:50

ANKARA (AA) Nallıhan'da Halk Eğitim Merkezi kursiyerlerinin 20182019 eğitim öğretim dönemi yıl sonu sergisi açıldı.

Çayırhan Mahallesinde açılan sergiye Kaymakam Murat Kahraman, Belediye Başkan Yardımcısı Gökhan Arıcı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bayram Benlice ile diğer ilgililer katıldı.

Belediye Kültür Merkezindeki serginin açılışında konuşan Merkez Müdürü Şazimet Erbil, 20182019 eğitim öğretim dönemi süresi içinde 252 kurs açtıklarını ve bu kurslardan 4 bin 852 vatandaşın faydalandığını söyledi.

Yapılan konuşmanın ardından halk ...