NBA'de oyuncuların maaşlarında yüzde 25 kesinti yapılacak
Amerikan Basketbol Ligi'nde yeni tip koronavirüs salgını nedeniyle oyuncuların maaşlarında yüzde 25 kesintiye gidilecek
NBA'in internet sitesinde yer alan açıklamada, salgın tedbirleri kapsamında lig yönetimi ile Ulusal Basketbol Oyuncuları Birliğinin (NBPA) maaş kesintisi konusunda anlaşmaya vardığı duyuruldu.
Açıkla...