Konya Postası Gazetesi

NBA'de oyuncuların maaşlarında yüzde 25 kesinti yapılacak

18.04.2020 13:39
Amerikan Basketbol Ligi'nde yeni tip koronavirüs salgını nedeniyle oyuncuların maaşlarında yüzde 25 kesintiye gidilecek

NBA'in internet sitesinde yer alan açıklamada, salgın tedbirleri kapsamında lig yönetimi ile Ulusal Basketbol Oyuncuları Birliğinin (NBPA) maaş kesintisi konusunda anlaşmaya vardığı duyuruldu.

Açıkla...