Konya Postası Gazetesi

Öğrenciler ödüllerini aldı

19.06.2019 15:42
Diyanet İşleri Başkanlığınca 2019 yılı Ramazan ayı münasebetiyle ortaokullar arasında “İnfak” konulu kompozisyon ve resim yarışması düzenlendi. İl genelinde yapılan yarışmalarda derece giren öğrencilere yönelik düzenlenen hediye takdim t…

Diyanet İşleri Başkanlığınca 2019 yılı Ramazan ayı münasebetiyle ortaokullar arasında “İnfak” konulu kompozisyon ve resim yarışması düzenlendi.  İl genelinde yapılan yarışmalarda derece giren öğrencilere yönelik düzenlenen hediye takdim töreni ise İl Müftülüğü seminer salonunda gerçekleşti. Ödül törenine, İl Müftüsü Ahmet Poçanoğlu, İl Müftü Yardımcısı Betül Şimşek Öztürk, Din Hizmetleri Eğitim Şube Müdürü Adem Bahcıvan, Meram İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Koca ile yarışmada dereceye giren öğrenciler, aileleri ve öğretmenleri katıldı. Hediye takdimi öncesi kısa bir açılış konuşması yapan İl Müftüsü Ahmet Poçanoğlu,  yarışamaya katılan öğrencilere ve ailelerine teşekkür ederek,  “Diyanet İşleri Başkanlığımızın yapmış olduğu bu yarışmaya katılan öğrencilerimize, bu konuda onları teşvik eden öğretmenlerimize ve velilerimize, il ve ilçe milli eğitim müdürlüklerimize, ayrıca bu yarışmanın organizasyonunda büyük gayretleri olan il müftü yardımcımız Betül Şimş...