Konya Postası Gazetesi

ÖNCE GALİBİYET SONRA ARA

01.10.2020 11:03
Lig'de pazar günü Denizlispor’u devirip takımın moralini biraz daha yükseltmek isteyen Konyaspor, bu mücadelenin ardından sıradaki maçına 2 hafta sonra çıkacak. Kartal, bu boşluğu güç depolayarak geçirecek

GÜÇ DEPOLAYACAK

Süper Lig’de 2020-21 sezonuna 0-0’lık Gençlerbirliği beraberliği ile giriş yapan yeşil-beyazlılar, son olarak Beşiktaş’ı 4-1 mağlup etmişti. Geçen sezona göre kadrosunda büyük bir değişiklik yaşanan ve tüm transferlerini gerçekleştiren Kartal, 4. hafta maçında pazar günü Denizlispor’a saat 13.30’da konuk olacak. Konyaspor, bu mücadelenin ardından Milli maçlar sebebiyle lige verilecek ara da göz önünde bulundurulduğunda Denizlispor’a karşı 4 Ekim’de sahaya çıkacak olan Kartal, sıradaki maçını, 18-19 Ekim haftasında Malatyaspor’la oynayacak.

3 OYUNCU GİDİYOR...

Türkiye A Milli Takımı’nın son kadrosunda oyuncusu bulunmayan yeşil-beyazlılarda Bosna-Hersek milli takımına kaleci İbrahim Sehic, Orta saha oyuncularından Amir ve Deni Milosevic davet edilmişti. Kartal, milli arada da görev için ayrılanlar dışınd...