Konya Postası Gazetesi

Orman muhafaza memuru korona virüse yenik düştü

17.12.2020 16:01
Konya’da görev yapan orman muhafaza memuru yakalandığı korona virüse (Covid-19) yenik düşerek hayatını kaybetti

Konya Orman Bölge Müdürlüğü’nde uzun yıllardır orman muhafaza memuru olarak görev yaparken rahatsızlanan 57 yaşındaki Mehmet Çot, yaptırdığı testinin pozitif çıkması üzerine Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Yoğun bakımda uzun süre tedavi gören Çot, verdiği yaşam mücadelesini kaybetti. Görev yaptığı teşkilat içerisinde de çok sevilen Çot’un ölümü kurumda ve meslektaşları arasında büyük üzüntüye yol açtı. Cenazesi doğum yeri olan Beyşehir’in Gölyaka Mahallesi’ne getirilen evli ve 4 çocuk babası Çot, bura...