Konya Postası Gazetesi

Rusya, Covid-19 aşısının üretimine başladı

15.08.2020 15:03
Rusya'nın daha önce geliştirdiğini duyurduğu Covid-19 aşısı olan 'Sputnik-V' aşısının üretimine başlandığı açıklandı

Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin geçtiğimiz hafta açıkladığı 'Sputnik-V' korona virüs aşısının üretimine başlandığını duyurdu. Rusya Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada N.F. Gamaleya Epidemiyoloji ve Mikrobiyoloji Enstitüsü tarafından geliştirilen 'Sputnik V' Covid-19 aşısının üretimine resmen başlandığı ifade edildi.

Rusya Sağlık Bakanlığı daha önce yaptığı açıklamada ilaçla ilgili tüm testlerin başarıyla gerçekleştirildiğini duyurmuştu. İlacın üretiminden sonra ilk e...