ŞAHİN’DEN TOHM’A DENETLEME
Gençlik ve Spor İl Müdürü Abdurrahman Şahin, Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi (TOHM) sporcuların konakladıkları otelde denetim ve incelemelerde bulundu
Yapılan denetlemenin ardından İl Müdürü Şahin, Gençlik ve Spor Bakanlığının büyük önem verdiği ve Türkiye Spor tarihinin farkındalık oluşturacak en ciddi ve en farklı projesi olan Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi’nde antrenörler ve sporcularla toplantı yaptı. Şahin, başkanlığında yapılan toplantıda TOHM sporcularının çalışma ve performansları, antrenman ve müsabaka analizleri, genel sağlık durumları, motivasyon durumları, el...