Konya Postası Gazetesi

Şeker sandığı ilacı yiyen çocuk tedavi altına alındı

04.07.2019 00:35

SİVAS (AA) Sivas'ın Suşehri ilçesinde dedesine ait ilaçları şeker zannederek yiyen çocuk hastaneye kaldırıldı.

Kekeç köyü Hamam Mahallesi'nde 2 yaşındaki İ.Y.Ü, dedesine ait ilaçları şeker zannederek yedi. Baba Murat Ü, baygın halde bulduğu çocuğunu ambulansla Suş...