Konya Postası Gazetesi

Uluslararası Gençler Badminton Turnuvası başladı

17.12.2019 12:38

ANKARA (AA) Uluslararası Gençler Badminton Turnuvası, Ankara'da başladı.

Türkiye Badminton Federasyonu Olimpiyat Hazırlık Merkezi'nde üç gün sürecek organizasyona 13 ülkeden 242 sporcu katılıyor. Turnuvada, 207 Türk sporcu mücadele ediyor.

Başkentte gençlerin ardından büyükler kategorisinde de badminton turnuvası düzenlenecek.

2020 Tokyo Olimpiyatları'na kota puanı veren Uluslarar...