Konya Postası Gazetesi

Uluslararası Uzay İstasyonu turizme açılıyor

08.06.2019 00:50
NASA, Uluslararası Uzay İstasyonunu 2020nin başında turizme açacağını duyurdu.

NEW YORK (AA) Amerikan Ulusal Havacılık ve Uzay Dairesi (NASA), Uluslararası Uzay İstasyonunu 2020nin başında turizme açacağını duyurdu.

NASAdan yapılan yazılı açıklamada, NASAnın Uluslararası Uzay İstasyonunu 2020nin başından itibaren 30 güne kadar özel astronot misyonlarına açacağı kaydedildi.

Yılda en fazla iki özel seyahat yapılabileceğine işaret edilen açıklamada, her bir yolculuğun kişilere yaklaşık 60 milyon dolara mal olacağı vurgulandı.

NASA, Roscosmos, ESA, CSA ve Japon Uzay Araştırma Ajansı JAXAnın ortak işlettiği Uluslararası Uzay İstasyonunda...