Ümit Özat ile yollar ayrıldı
TFF 1. Lig'de ilk ayrılık haberi geldi. Adana Demirspor, Ümit Özat ile yollarını ayırdığını internet sitesinden duyurdu
Yapılan açıklamada, "Yaklaşık yarım sezondur takımımıza ve camiamıza hizmet eden Ümit Özat hocamızla bugün itibarıyla yollarımızı ayırmış bulunuyoruz" denildi.
Kulüp ayrıca, "Kendisine teşekkür ediyor ve bundan sonraki futbol yaşamında yürekten başarılar diliyoruz. Çıktığımız şampiyonluk yolunda bizleri başarıya götürecek bir t...