Nazım PEKER - Eğitimci-Yazar YAZAR
ATATÜRK NİÇİN BOZKURT’TUR
Nazım PEKER - Eğitimci-Yazar
2026-06-25
Bu asil milleti yıllardır
Batı ve Arap kültürü ile boğdukları için, bu asil millet tarihini unuttu. Başka
ulusların kültürünü, kendi kültürü sandı.
Bunlardan
birisi de günümüzde öcü gibi korkulan BOZKURT simgesi ve armasıdır.
Bu
alanda en büyük Türkçü Atatürk’tür. O, bu asil millete Türklüğünü hatırlattı.
Onun için Atatürk en büyük Bozkurttur. Biraz araştırdım. Neden Atatürk
bozkurttur diye. Bakın neler buldum neler.
Fevzi ÇAKMAK, O’na “Bozkurt
diyorlar” dediği Atatürk CHP’sinde, 6 okun önünde bozkurt vardı. Onun
için bozkurttur. Ata’nın vefatından sonra CHP’ye hâkim olan Batı hayranı
yöneticiler, bozkurt için faşizmin göstergesi/simgesi demeye başladılar ve
bozkurt simgesini kaldırdılar.
Annesi
Zübeyde Hanım, “Gel bakayım Bozkurtum” diyerek bağrına bastığı için Bozkurt’tur.
Petrol
Ofisi’nin armasını, Bozkurt olarak tasarladığı için Bozkurttur.
Adalet
Bakanı Mahmut Esat’a “Bozkurt” soy ismini verdiği için Bozkurt’tur.
İlk Türk
yolcu gemisine “Bozkurt” adının konulmasını önerdiği için: Bozkurt’tur.
Türk ve
Türklüğün simgesi Bozkurtu, Türk paralarının ve pullarının üzerinde kullandığı
için: Bozkurt’tur.
ATATÜRK,
Millî
Eğitim Bakanlığı’nın girişine; Türk destanı Ergenekon’dan çıkışı temsil eden
resim yaptırdığı için: Bozkurt’tur.
Yerli ve
Milli olarak üretilmeye başlanan bir Türk sigarasına “BOZKURT” isminin verilmesini
istediği için: Bozkurt’tur.
ATATÜRK:
Türk İzci
Ocağı bünyesindeki çocuklara: “YAVRUKURT” yakıştırmasını yaptığı için:
Bozkurt’tur.
Diğer ulus
devletlerden kendisine “BOZKURT” heykelleri gönderildiği için: Bozkurt’tur.
Az daha
unutuyordum. Rahmetli Fuat Köprülü’nün, Türkiyat Enstitüsü’nün amblemi nasıl
olması gerektiğini sorduğunda, hiç tereddütsüz:
“Karlı
Tanrı Dağları’nın önünde elinde meşale tutan bir Bozkurt olsun. Bu meşale, genç
Türkiye Cumhuriyeti’nin İLMİNİN ifadesi olsun. Ergenekon’dan çıkmamızda kılavuz
olan BOZKURT Türklüğün ANADOLU topraklarındaki yeni devletin kuruluşunu ifade
etsin” yanıtını verdiği için: Bozkurt’tur.
ATATÜRK:
Üyesi olmaktan onur ve gurur duyduğum
Türk Ocakları’nın amblemini BOZKURT yaptığı için: Bozkurt’tur.
Türk İşbirliği ve Kalkınma
Başkanlığı’nın amblemini: KURTBAŞI olarak önerdiği için: Bozkurt’tur.
Çalışma masasındaki çağırma zilinin
küçük bir Bozkurt olduğu heykeli olduğu için: Bozkurt’tur.
Ankara Üniversitesi’nin
diplomalarının alt köşesine bir KURTBAŞI simgesi koydurduğu için: Bozkurt’tur.
ATATÜRK:
Bozkurt
kanlı, bozkurt huylu, bozkurt gururlu, bozkurt bakışlı olduğu için: Bozkurt’tur.
İşte biz,
kökü dışarda hiçbir odağın satılık beyinleri olmadığımız için: O büyük
BOZKURT’un kurduğu bu ülkede; o kurucu iradeyi BOZKURTÇA özlüyoruz.
Ne Mutlu
TÜRKÜM diyene!
Var
olsun Türk ırkı, Türk yurdu, Türk töresi.
Esen kalınız.
ETİKETLER: konya, postası, gazete, dergi
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
YORUM YAP