avatar

Nazım PEKER - Eğitimci-Yazar YAZAR

ATATÜRK NİÇİN BOZKURT’TUR

Nazım PEKER - Eğitimci-Yazar

2026-06-25

Bu asil milleti yıllardır Batı ve Arap kültürü ile boğdukları için, bu asil millet tarihini unuttu. Başka ulusların kültürünü, kendi kültürü sandı.

                Bunlardan birisi de günümüzde öcü gibi korkulan BOZKURT simgesi ve armasıdır.

                Bu alanda en büyük Türkçü Atatürk’tür. O, bu asil millete Türklüğünü hatırlattı. Onun için Atatürk en büyük Bozkurttur. Biraz araştırdım. Neden Atatürk bozkurttur diye. Bakın neler buldum neler.

                Fevzi ÇAKMAK, O’na “Bozkurt diyorlar” dediği Atatürk CHP’sinde, 6 okun önünde bozkurt vardı. Onun için bozkurttur. Ata’nın vefatından sonra CHP’ye hâkim olan Batı hayranı yöneticiler, bozkurt için faşizmin göstergesi/simgesi demeye başladılar ve bozkurt simgesini kaldırdılar.

            Annesi Zübeyde Hanım, “Gel bakayım Bozkurtum” diyerek bağrına bastığı için Bozkurt’tur.

            Petrol Ofisi’nin armasını, Bozkurt olarak tasarladığı için Bozkurttur.

            Adalet Bakanı Mahmut Esat’a “Bozkurt” soy ismini verdiği için Bozkurt’tur.

            İlk Türk yolcu gemisine “Bozkurt” adının konulmasını önerdiği için: Bozkurt’tur.

            Türk ve Türklüğün simgesi Bozkurtu, Türk paralarının ve pullarının üzerinde kullandığı için: Bozkurt’tur.

            ATATÜRK,

            Millî Eğitim Bakanlığı’nın girişine; Türk destanı Ergenekon’dan çıkışı temsil eden resim yaptırdığı için: Bozkurt’tur.

            Yerli ve Milli olarak üretilmeye başlanan bir Türk sigarasına “BOZKURT” isminin verilmesini istediği için: Bozkurt’tur.

            ATATÜRK:

            Türk İzci Ocağı bünyesindeki çocuklara: “YAVRUKURT” yakıştırmasını yaptığı için: Bozkurt’tur.

            Diğer ulus devletlerden kendisine “BOZKURT” heykelleri gönderildiği için: Bozkurt’tur.

            Az daha unutuyordum. Rahmetli Fuat Köprülü’nün, Türkiyat Enstitüsü’nün amblemi nasıl olması gerektiğini sorduğunda, hiç tereddütsüz:

            “Karlı Tanrı Dağları’nın önünde elinde meşale tutan bir Bozkurt olsun. Bu meşale, genç Türkiye Cumhuriyeti’nin İLMİNİN ifadesi olsun. Ergenekon’dan çıkmamızda kılavuz olan BOZKURT Türklüğün ANADOLU topraklarındaki yeni devletin kuruluşunu ifade etsin” yanıtını verdiği için: Bozkurt’tur.

ATATÜRK:

Üyesi olmaktan onur ve gurur duyduğum Türk Ocakları’nın amblemini BOZKURT yaptığı için: Bozkurt’tur.

Türk İşbirliği ve Kalkınma Başkanlığı’nın amblemini: KURTBAŞI olarak önerdiği için: Bozkurt’tur.

Çalışma masasındaki çağırma zilinin küçük bir Bozkurt olduğu heykeli olduğu için: Bozkurt’tur.

Ankara Üniversitesi’nin diplomalarının alt köşesine bir KURTBAŞI simgesi koydurduğu için: Bozkurt’tur.

            ATATÜRK:

            Bozkurt kanlı, bozkurt huylu, bozkurt gururlu, bozkurt bakışlı olduğu için: Bozkurt’tur.

            İşte biz, kökü dışarda hiçbir odağın satılık beyinleri olmadığımız için: O büyük BOZKURT’un kurduğu bu ülkede; o kurucu iradeyi BOZKURTÇA özlüyoruz.

            Ne Mutlu TÜRKÜM diyene!

            Var olsun Türk ırkı, Türk yurdu, Türk töresi.

            Esen kalınız. 

ETİKETLER: konya, postası, gazete, dergi

Nazım PEKER - Eğitimci-Yazar YAZAR