Nazım PEKER - Eğitimci-Yazar YAZAR
ÖZEL VE EKİBİNİN YOL HARİTASI NE OLMALI
Nazım PEKER - Eğitimci-Yazar
2026-06-22
Sevgili okurlarım! Ulusların tarihsel karakterleri vardır.
İngilizler
için;“İngiliz Bıçağı gibi” benzetmesi vardır. Giderken de keser,
gelirken de keser diye.
Almanlar
için; inat ve azimleri.
Biz
Türkler için ise MAZLUMUN ve MAĞDURUN yanında olma özelliğimiz.
Tarih
bunu Ankara Savaşı’nda Demirbaş Şarl’ın Ruslar tarafından istenmesi
olaylarında yazar.
Partilerin
iç işleri, kendi meseleleridir. Beni ilgilendirmez. Hiçbir partinin iç işlerine
burnumu sokmak ne hakkım ne de haddim değildir.
Ülkenin
gündeminde bir CHP sorunu var. Ekonomiyi, enflasyonu, maaş alamayan işçileri,
13 tavuk işletmesine atanan kayyumları, büyük yara alan hukukumuzu unutturdu.
Herkes
şunu soruyor:
1-Ne
olacak bu CHP’nin duru mu?
2-Özgür
Özel ve ekibi nasıl bir yol bulacaklar?
Şunu
da hemen belirteyim ki, CHP’nin başına bu çorabı örenler, oyunlarının geri
teptiğinin farkındalar. Umduklarını bulamadıklarının şaşkınlığı ve telaşı
içindeler. Butlanla koltuk sahibi olan KK ve ekibi meşruiyet kazanamadılar,
partiye hâkim olamadılar.
Özgür
Özel ve ekibinin önünde bence iki seçenek var.
1-yeni
bir parti kurup yollarına devam edecekler.
2-Kurulu
bir partiyle bir kereliğine ittifak kurup, birlikte seçime girecekler.
Bunların
dışında,” Biz baba ocağı CHP’yi terk etmeyiz” uğraşları; akıntıya kürek
çekmekten, zamanı ve enerjiyi boşa harcamaktan öte zaman kaybından başka bir şey değildir.
KaMal
bey ve ekibini oraya getirenler, CHP’yi küçültmek, parçalamak ve mümkünse
seçimlere sokmama derdindeler.
Saray
medyası, bugünlerde partilerinden ayrılanların başarısızlıklarını özellikle
yazıp, çizmekteler.
Bu
paralı silahşöler, bu asil milletin ruh ve karakter yapısından fersah fersah
uzak olanlar.
Bu
millet asildir, bu millet erdemlidir, bu millet sağ duyuludur.
Ve bu
asil millet zamanı gelince: “Atını nallamasını da, itini bağlamasını da
iyi bilir.”
Durum
bu olunca nereye baş vurulur; internete.
İnternette
şöyle bir gezindim ve bakın neler buldum.
CHP’nin
içinden çıkan Demokrat Parti (DP), hemen iktidar olmuş.
DP’nin
içinden çıkan Adalet Partisi (AP), 27 Mayıs darbecilerine ve onların
engellemelerine rağmen hemen iktidar olmuş.
12
Eylül darbecilerine ve onların acımasız menfi propagandalarına rağmen yeni
kurulan Anavatan Partisi (ANAP) hemen iktidar olmuş.
TSK’nın
karşı çıkmasına, irticanın odağı olmakla suçlanmasına karşın Refah Partisi (RP)
iktidar olmuş.
CHP’nin
içinden çıkan Ecevit yönetimindeki Demokratik Sol Parti (DSP) iktidar olmuş.
Milli
Görüş’ün ve RP’nin içinden çıkan Adalet ve Kalkınma Partisi (AKP) ilk seçimde
ezici bir çoğunlukla iktidar olmadı mı?
Gelelim
Özgür Özel ve ekibine:
Bunların kuracağı ya da
ortaklaşa girecekleri partinin, iktidar olmaması için hiçbir neden yoktur.
Çünkü
bu asil Türk ulusu demokrattır, mazlumun yanındadır, yeniliğe açıktır,
özgürlüğe sevdalıdır. Kimilerinin “Devlet Aklı Böyle istiyor” dedikleri
karanlık güçlerin aklına rağmen sağduyu, izan ve irfan sahibidir.
Yeter
ki doğru yolu gösteren birini bulsun, inansın, böyle bir adam görsün.
Sn.
Özel ve ekibine haddim olmayarak şunu söylerim; butlancıların, kısa zamanda
“Olağanüstü Kurultay” yapma gibi ne bir tarihleri ne de bir niyetleri yok.
Durum açık seçik bu olduğuna göre, “İlle de Baba Ocağında kalacağız,
partimize sahip çıkacağız” inadı ve kısır görüşüyle zaman kaybetmenin,
enerji yitirmenin, çürüyüp gitmenin anlamı da manası da yoktur.
Sevgili
Ekrem, Özgür, Mansur beyler, verin kararınızı tez vakitte ya bir parti ile
birleşin ya da hemen partinizi kurun. AKP ve Sn. Erdoğan yanlış strateji ve
taktik ile Ekrem İMAMOĞLU’nu yenilmez siyasi rakip yaptılar ve içeri tıkarak
önlemeye çalışıyorlar, aynı yolla Özgür ÖZEL’i de dişli ve yıkılmaz siyasi
rakip yapmaktalar.
Öyle
inanıyorum ki, bu asil millet oyunu görüyor ve bu oyunu bozmaya kararlı. Parti
sizden olsun, destek; bu asil Türk milletinden olur ya da Sn. Musavat
Dervişoğlu ile kafa kafaya verin . Sn. İmamoğlu’nun diploması iptal edildiği
için aday olma şansı da kalmadı. M. Yavaş Bey’i aday gösterin. Yanınıza Z.P’yi
de alın seçimlere öyle girin. Girin ki Türkiye ve CHP üzerinde hesapları
olanların hesaplarını tepetaklak edin.
Esen kalınız.
ETİKETLER: konya, postası, gazete, dergi
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
YORUM YAP