Sanayi üretimini en çok artıran ülke olduk
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, "Aralık ayında G20 ülkeleri arasında sanayi üretimini en çok arttıran ülke olduk" dedi
22 Haziran 2026, Pazartesi